پاپ آپ خروج چیست و چرا باید از آن در سایت خود استفاده کنیم؟

پاپ آپ خروج

مطمئنا از تاثیرات مثبت پاپ آپ ها بر روی رشد لیست های ایمیل  و نرخ تبدیلات آگاه هستید. با این حال، پاپ آپ ها هم می توانند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشند و هم اینکه بسیار خوب عمل کنند! نحوه استفاده و زمان استفاده از آن ها بسیار مهم است. اگر می خواهید نتایج قابل توجهی را کسب کنید از پاپ آپ ها در وردپرس استفاده کنید و مخاطبان خود را حفظ کنید. در این راهنما،به این سوال پاسخ خواهیم داد که پاپ آپ خروج چیست؟ کار با آن ها چگونه است؟ چه زمانی از آن ها استفاده کنیم و…

پاپ آپ خروج

استفاده منظم در زمان مناسب  از پاپ آپ ها می تواند نتایج خوبی را برای وب سایت کسب کند، اما چگونه؟! چه زمانی؟
مطمئنا تابه حال وب سایت هایی را دیده اید که به محض ورود پنجره پاپ آپی بر روی آن ظاهر میشود و درخواست میکند ایمیلتان را وارد کنید اما چرا میخواهید آدرس ایمیل با ارزش خود را در یک وبسایت که کاملا با آن آشنا نیستید به اشتراک بگذارید؟ اغلب کاربران در این موارد آزرده میشوند و دکمه بازگشت را فشار میدهند پس باید کمی به کاربر زمان داد تا با ماهیت سایت شما آشناشود و سپس پاپ آپ را ببیند.

تنظیم زمان و تأخیر در نمایش  پنجره های پاپ آپ و انتظار چند دقیقه قبل از نمایش آنها می تواند برای بازدیدکنندگان شما مناسب تر باشد. اما باز هم، فرض کنید کاربر از خواندن یک مقاله در وب سایت لذت میبرد، اما ناگهان یک فرم اکتیو ایمیل تهاجمی که در مقابلش قرار می گیرد جریان را خراب می کند!

اما راهی وجود دارد که می توانید از مزایای مثبت  پنجره های تبلیغاتی استفاده کنید و در عین حال تاثیرات منفی این تاکتیک محبوب را کاهش دهید!

بهترین زمان نمایش پاپ آپ چه موقع است؟

با استفاده از پاپ آپ خروج، پنجره های بازشو تنها زمانی نمایش داده می شوند که یک بازدید کننده مایل به ترک وب سایت شما باشد. شاید آنها قصد خواندن مقالات شما را داشته باشند، یا یک فایل را دانلود کرده یا اقدام دیگری را انجام میدهند پس نباید مزاحم کار کاربر شد تا اتمام حضور او درسایت صبر کنید سپس وقتی کاربر روی دکمه برگشت یا یکی از بوک مارک های خود کلیک کرد یا آدرس وب سایت دیگری را در قسمت URL مرورگر خود وارد کرد، پاپ آپ را به نمایش در آورید!

درست همانطور که تمرکز مکان نما خود را از سایت خارج می کند و آدرس دیگری را در مرورگر وارد می کند، قصد او برای خروج از وب سایت شما شناسایی شده و پاپ آپ خروج ظاهر می شود. اگر اجازه دهید این بازدید کننده از سایت شما خارج شود، احتمالا دوباره بازگشت نخواهد کرد، می توانید آنها را متقاعد کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند، دنبال کننده شما در رسانه های اجتماعی باشند، مثلا کوپن تخفیف برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود ارائه دهید، یا یک تاکتیک دیگر را به آنها ارائه بدهید اطلاعات تماس آنها را دریافت کنید یا آنها را به بازدید از نقطه  دیگری از سایت خود متقاعد کنید.اگر وب سایت شما کاربر محور باشد، بازدید کننده قطعا دفعات بعدی هم از سایت شما دیدن خواهد کرد.

این قدرت پاپ آپ خروج است. تکنیک بازاریابی موثر، اما مزاحم را به یک تاکتیک بسیار کاربر پسند و اخلاقی تبدیل کنید. خوب به نظر می رسد؟ چگونه می توانید از آنها در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید؟

نحوه استفاده از پاپ آپ خروج در وب سایت وردپرسی

حالا که ما به این سوال پاسخ داده ایم که پاپ آپ خروج چیست، وقت آن است که شما بتوانید شروع به استفاده از آنها کنید تا وب سایت خود را موثرتر کنید. خوشبختانه یک انتخاب خوب از پلاگین های پاپ آپ رایگان وجود دارد و این دقیقا همان چیزی است که ما در بخش بعدی به آن پرداخته ایم.

افزونه Pop-Up CC Exit

Pop-Up CC Exit یک راه سریع و رایگان برای اضافه کردن پاپ آپ خروج به وب سایت وردپرسی است. اگرچه در نسخه پرمیوم گزینه های بیشتری برای مدیریت و طراحی پاپ آپ در اختیار دارید ولی این نسخه نیز برای کار با پاپ آپ ها مناسب است. زمانی که نتوانستید تمام گزینه های فرم خود را در پاپ آپ به نمایش در آورید می توانید کاربر را به یک آدرس خاص هدایت کنید.
این افزونه دارای ۶ استایل انعطاف پذیر و قابل تنظیم است که همگی ریسپانسیو هستند. اگر همین نسخه را درکنار ویژگی های قدرتمندتری خواستید، باید بدانید که نسخه پرمیوم آن در دسترس است

ویژگی های کلیدی

  • عدم محدودیت در تعداد پاپ آپ های ایجادشده
  • شش سبک قابل تنظیم برای پاپ آپ ها
  • پاپ آپ های کاربر پسند و ریسپانسیو (کاملا موبایل فرندلی)
  • قیمت: رایگان

دانلود افزونه

جمع بندی نهایی

اکنون دقیقا میدانید بهترین زمان استفاده از پاپ آپ ها چه موقع است و هدف پاپ آپ خروج چیست.

افزونه های حرفه ای بسیاری برای طراحی پاپ آپ ها وجود دارند با انتخاب بهترین گزینه ها می توانید تبلیغات کلیکی و موثری را جهت حفظ بازدید کننده و رشد لیست ایمیل خود داشته باشید.

Content retrieved from: https://hamyarwp.com/exit-popup

5/5 - (1 امتیاز)
283

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان