افزایش سرعت سایت و افزایش سئو

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز و گرامی پاتوق وردپرس !!!امروز هم در خدمت شما هستیم با یک آموزش فوق حرفه ای دیگه از سری آموزش هاس سئو و افزایش سئو

همه ما میدونیم که سرعت سایت خیلی مهمه مخصوصا برای ما ایرانیا چون واقعا مردم کم حوصله ای هستیم و معمولا توی گردشامون به سایت هایی میریم و سایت هایی رو تماشا میکنیم که سرعت بالایی دارند  پس امیدواریم با این آموزش های ما بتونین سرعت سایت خودتون رو فوق العاده بالاتر ببرد.

بررسی سرعت سایت

ابتدا شما باید سرعت سایت خود را چک کنید توسط سایت های مختلفی که در این زمینه هست.شما باید سرعت سایت را چک کرده و ببینیند دلیل کند بودن و دیر لود شدن سایت شما چیست و یکم راه حل واقعی برای ان پیدا کنید .برای چک کزدن سرعت سایت خود نیز میتوانید از سایت GtMetrix استفاده کنید که خودم به شخصه خیلی قبلوش دارم.

بهینه سازی تصاویر سایت

یک چیزی که خیلی باعث افت سایت میشه عکس هایی با حجم های خیلی بالا که باعث فشار زیاد به سرور ها نیز میشه.دوستان تصاویر م و… بزاریم هم هستند ولی به اندازه و استاندارد .خیلی وقتا لازم نیس ما برای تصویر شاخصمون یک عکس با حجم  ۲مگابایت بزاریم یا تصاویری با اندازه های خیلی بزرگ و با کیفیت ۱۰۸۰ بزاریم این های اصن لازم نیس میشه عکس هایی هینه تر و با حجم کمتر و حرفه ای تر گذاشت!!۱

فشرده سازی و بهینه سازی محتوای صفحات

همواره سعی کنیم فایل های سایت خود را فشرده قرار دهیم تا حجم کار ما کاهش یابد ما میتوانیم فایل های CSS و java Script را نیز فشرده کرده تا حجم کار فوق العاده کاهش یابد و تعداد درخواست های برای لود سایت نیز کاهش یابد.

ارجاع به فایل های Stylesheet در بالای صفحه

ارجاع به فایل های Script در پایین صفحه

این موضوع را در نظر بگیرید که فایل های سی اس اس را در بالای سایت و در هد بارگذاری و فایل های اسکریپتی را نیز در فوتر بارگذاری کنید!!!

استفاده از افزونه کش

با این موضوع و استفاده از افزونه کش هم که همه ما آشنایی داریم و  نیازی به توضیح زیاد نداریم اما افزونه که ما برای وردپرس برای کش کردن توصیه میکنیم این افزونه WP Super Cache میباشد.

استفاده نکردن از Redirects 301

یک روش موثر و مورد قبول موتورهای جستجو برای انتقال بازدید کنندگان سایت به یک آدرس دیگر است Redirects 301 میباشد که باعث حفظ رتبه و مشخصات سایت در موتور جستجو میباشد. اما استفاده از این روش باعث کاهش سرعت بارگزاری سایت خواهد شد. پیشنهاد میشود تا حد امکان از استفاده خود داری کنید.

Rate this post
283

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است

دیدگاه کاربران
  • سلیمانی 5 ژانویه 2018 / 7:15 ق.ظ

    سلام جناب جوشنی عزیز خیلی ممنونم از مطلب مفیدتون.

    اگر مایل بودین ممنون میشم وبسایت gtmetrix فارسی که اخیرا راه اندازی کردیم رو هم در کنار gtmetrix انگلیسی به کاربرانتون معرفی بفرمایید.

    ممنون از لطف و محبت شما.

    موفق و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان