نرم افزار سئوی آندروید

نرم افزار سئوی آندروید

با سلام خدمت همه ی وردپرسی ها و طرفداران وردپرس و به خصوص آندرویدی های پاتوق وردپرس.

امروز برای شما دو چیز داریم اول این که در مورد سئو بیشتر آشنا بشیم و دوم این که یک نرم افزار آندرویدی (نرم افزار سئوی آندروید ) برای کنترل و نمایش سئوی سایت شما!!!

اول خود سئو :

سئو چیست؟چرا سئو مهم است؟آیا سئو فقط سرعت سایت است؟سآیا سئو کد نویسی سایت است؟؟در جواب این گونه سوالات باید بگوییم که سئو در واقع همه موارد بالا در کنار هم میباشد.سئو بسیار مهم است.شاید بشه گفت بعد از انتخاب یک cmsمناسب برای طراحی سایت و انتخاب پوسته مناسب داشتن سئو بهینه برای سایت است .

seo یا سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت شما برای موتور ها ی جست و جو .سئو موارد مهمی دارد که باید رعایت شود ما امروز چند مورد از مهم ترین مواردی که باید رعایت شد را به شما آموزش خواهیم داد.

۱)کپی نکنید!

شاید بشه گفت مهم ترین عامل باشد.دوستان ببینید ازش سایت ما به مطالبی که میگذاریم بستگی دارد و کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باعث افت سایت و عقب افتادن سایت نسبت به تمام سایت های دیگر میشود.پس کپی نکنید.شاید بگویید که چرا برخی سایت ها با وجود این که پستکپی میزند و رتبه خوبی دارند؟؟در جواب باید بگم که این گونه سایت ها فقط در چند ماه اول موفق اند و گوگل و دیگر موتور های جستجو بعد از مدتی جلوی این سایت ها گرفته و سایت آنها را fakeمیکند.و دیگر سایت آنها حتی در نتایج گوگل دیده نخواهد شد.

۲)بهینه سازی وب سایت و پوسته وبسایت

سعی کنید برای سایت خود یک پوسته ای انتخاب کنید که کد نویسی آن به صورت حرفه ای استاندارد و ولید شده باشد.یعنی پوسته سایت سئو شده باشد.متاسفانه برخی از دوستان فکر میکنند داشتن یک پوسته زیبا برای سایت تنها عامل است ولی این گونه نیست پوسته شما باید به گونه ای کد نویسی شده باشد که گوگول و دیگر جستجوگران به راحتی بتوانند سایت شما را بخوانند و مطالب شما را  در نتایج گوگل بیاورند.

۳)سرعت سایت

سایت خود را سنگین نکنید از اسکریپت ها و فایل های جیکوئری زیاد استفاده نکنید.و سعی کنید که از آژاکس نیز استفاده نکنید.سرعت پایین فوق العاده بد است و باعث فراری شدن خوانندگان سایت شما میشود و دیر لود شدن آن باعث این میشوند که دیگه به سایت شا نیایند و این یعنی همان افت در سئو و بد شدن رتبه الکسا و گوگل شما!!!که خیلی بد است!!

خب اینها موارد کلی بود که باید در سئو رعایت میکردین ان شالله در جلسه ها بعدی به جزییات آنها وارد خواهیم شد و خواهیم گفت که چگونه مواردی مانند سرعت و کد نویسی سایت را بهینه کنیم.

نرم افزار سئوی آندروید

اما بریم سراغ نرم افزار .امروز علاوه بر این مطب در مورد سئو یک نرم افزار  (نرم افزار سئوی آندروید )برای شما آاده کردیم که مخصوص سیستم عامل آندروید و رتبه الکسا بیینگ و گوگل و میزان بازدید شما را نمایش میدهد این نرم افزار را از پایین دانلود کنیدو لذت ببرید.

Rate this post
283

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان