نماد سایت پاتوق وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس: ۶۶ برترین پلاگین وردپرس در ۲۰۱۸ برای کسب و کارها

بسیاری از مالکان کسب و کارها که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند به دنبال افزونه ها یا پلاگین هایی برای سایت خود هستند. در اختیار داشتن مجموعه صحیحی از ابزارها می‌تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند. سایت پاتوق وردپرس در این مقاله قصد دارد بهترین افزونه های وردپرس که ۶۶ برترین پلاگین وردپرس در ۲۰۱۸ برای کسب و کارها هستند را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه وردپرس ۱: OptinMonster

این ابزار، محبوب‌ترین نرم‌افزار بهینه‌سازی نرخ تبدیل سایت است. OptinMonster به شما اجازه می‌دهد ترک‌کنندگان سایت‌تان را به ثبت‌نام‌کنندگان ایمیلی تبدیل کنید. اگر می‌خواهید فهرست ایمیل‌های‌تان را افزایش دهید، پس حتما از این پلاگین استفاده کنید.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۲: WPForms

شما می‌بایست به‌عنوان مالک کسب و کار امکان برقراری تماس با خودتان را برای مشتریان‌تان فراهم کنید و این کار را در اولویت قرار دهید. کار کردن با این افزونه وردپرس برای مبتدیان بسیار ساده است. این فرم تماس‌ساز آنلاین به شما اجازه می‌دهد به سادگی فرم تماس، فرم ثبت ایمیل، فرم سفارش، فرم پرداخت، و دیگر انواع فرم‌های آنلاین را تنها با چند کلیک بسازید.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

برترین پلاگین وردپرس ۳: MonsterInsights

این پلاگین بهترین افزونه‌ی گوگل آنالیتیکز برای وردپرس است. این افزونه امکان پیوند دادن وب‌سایت‌تان را با گوگل آنالیتیکز فراهم می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازدیدکنندگان سایت‌تان به دست آورید، مثلا می‌توانید نحوه‌ی ورودشان به سایت را ببینید و فعالیت‌شان را در سایت بررسی کنید. پلاگین MonsterInsights یک نسخه‌ی رایگان دارد. ولی اگر می‌خواهید از خدمات پیشرفته‌ی آن استفاده کنید، می‌بایست نسخه‌ی حرفه‌ای آن را خریداری کنید.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۴: Constant Contact

این پلاگین یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد یک فهرست ایمیل بسازید و برای ثبت‌نام کنندگان، ایمیل ارسال کنید.

استفاده از این افزونه برای مبتدیان بسیار آسان است، نصب و راه‌اندازی آن نیز ساده و آسان است. این افزونه با ابزارهای درونی برای افزودن فرم ثبت نام ارائه می‌شود. همچنین با نرم‌افزارهای ایجاد کننده‌ی سرنخ فروش مانند OptinMonster‌ به خوبی سازگار است.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

برترین پلاگین وردپرس ۵: Sucuri

امنیت برای مالکان کسب و کارهای آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. فایروال اپلیکیشن تحت وب Sucuri شاید یکی از بهترین محافظ‌ها برای سایت‌تان باشد، زیرا از سایت شما در برابر حمله منع سرویس توزیع شده (DDoS)، تهدیدات بدافزارها، حملات تزریق اسکریپت از طریق وب‌گاه (XSS)، حمله‌ی جستجوی فراگیر، و هر نوع حمله‌ی دیگر محافظت می‌کند.

اگر روی سایت‌تان فایروال ندارید، همین امروز یک فایروال اضافه کنید.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۶: BackupBuddy

وقتی پای امنیت به میان می‌آید، هیچ امنیتی بهتر از یک سیستم پشتیبانی مطمئن و قابل اطمینان نیست.

شما به‌عنوان مالک یک کسب و کار، نمی‌توانید از دست دادن داده‌های کسب و کار و مشتریان‌تان را به‌خاطر یک ایراد سخت افزاری یا حمله به سرور میزبان‌تان تاب بیاورید. نخستین چیزی که باید بر سایت‌های وردپرس‌تان نصب کنید یک پلاگین بک‌آپ‌گیری است. استفاده از افزونه‌ی BackupBuddy ساده‌ترین راه برای بک‌آپ‌گیری و بازیابی سایت وردپرس‌تان تنها با چند کلیک است.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

برترین پلاگین وردپرس ۷: Yoast SEO

این افزونه که پیشتر با نام سئوی وردپرس توسط Yoast شناخته می‌شد یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرس است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد سایت وردپرس‌تان را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

این افزونه نه تنها امکان افزودن متا تگ را برای تان فراهم می‌کند، بلکه سایت‌تان را نیز به‌طور کلی بهینه می‌کند.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۸: W3 Total Cache

سرعت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است. سایت‌هایی که سرعت بالاتری دارند رتبه‌ی بهتری در گوگل کسب می‌کنند، به این معنی که بازدیدکنندگان بیشتری به وب‌سایت کسب و کاری شما می‌آیند و نرخ تبدیل بیشتر خواهد شد.

این افزونه وردپرس با ارائه‌ی فایل‌های فشرده‌سازی شده و کش در سیسستم بازدیدکنندگان، به بالارفتن سرعت لود سایت کمک می‌کند.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

برترین پلاگین وردپرس ۹: MaxCDN

تصاویر و دیگر محتوای استاتیک یک وب‌سایت، بیشترین زمان لود را دارند. اگر می‌خواهید سرعت سایت‌تان را بیش از پیش کنید، پس لازم است از CDN برای انتقال فایل‌های استاتیک‌تان استفاده کنید. افزونه وردپرس MaxCDN قابل اعتمادترین سرویس شبکه تحویل محتوا (CDN) است و به سادگی با وردپرس ادغام می‌شود.

پلاگین وردپرس ۱۰: Envira Gallery

با وجود این‌که بدون نیاز به افزونه می‌توانید در وردپرس گالری تصاویر بسازید، ولی این گالری‌ها کاملا معمولی هستند. افزونه‌ی Envira Gallery امکان ساخت گالری‌های بسیار زیبا را در وردپرس برای‌تان فراهم می‌کند.

شما می‌توانید گالری‌های چندگانه ایجادکنید، آن‌ها را به هر قسمتی از سایت‌تان اضافه کنید، آلبوم بسازید، تصاویر را به صورت lightbox نمایش دهید، و بسیاری ویژگی‌های دیگر.

نکته: lightbox به معنای این است که وقتی بر روی تصویر کلیک می‌کنید آن عکس بزرگنمایی شده و به صورت پاپ آپ باز می‌شود (م.)

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

برترین پلاگین وردپرس ۱۱: MemberPress

این افزونه امکان ساخت جامعه‌ی آنلاین را در سایت وردپرسی‌تان فراهم می‌کند. این افزونه بهترین پلاگین عضوگیری وردپرس است. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید گزینه‌های عضویت به سایت وردپرسی‌تان اضافه کنید.

شما می‌توانید عضویت ایجاد کنید و دسترسی به محتوای سایت‌تان را بر اساس طرح‌های عضویت محدود کنید. این افزونه با انواع روش‌های پرداخت سازگار است و ارتباط خوبی با فروشگاه‌های آنلاین استفاده کننده از ووکامرس برقرار می‌کند.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۱۲: EA Share Count

این پلاگین بهترین افزونه وردپرس برای شبکه‌های اجتماعی است. این افزونه به راحتی دکمه‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را به سایت‌تان اضافه می‌کند و برخلاف دیگر افزونه‌های اشتراک‌گذاری، سرعت بسیار بالایی دارد.

این افزونه با میزبانی GitHub ارائه می‌شود برای استفاده از این افزونه ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و سپس از این لینک افزونه را دانلود کنید.

برترین پلاگین وردپرس ۱۳: LearnDash

این افزونه بهترین پلاگین سیستم مدیریت یادگیری (LMS) برای ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین در سایت‌های وردپرس است. شما با سیستم کشیدن و رها کردن می‌توانید دوره‌ها را ایجاد کنید. به این ترتیب می‌توانید درس‌ها، امتحان‌ها، تکالیف و … را به سرعت اضافه کنید و دوره‌ی مورد نظرتان را ایجاد کنید.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

پلاگین وردپرس ۱۴: Quick and Easy FAQs

در زمان راه‌اندازی یک محصول جدید یا یک وب‌سایت جدید، ممکن است لازم باشد بخش پرسش‌های رایج (FAQ) را به وردپرس اضافه کنید. شما می‌توانید یک صفحه‌ی جدید را به این بخش اختصاص دهید، در اکثر موارد با رشد محصول و مشتریان‌تان این بخش رشد می‌کند.

با افزودن بخش پرسش‌های رایج، می‌توانید به میزان چشمگیری نرخ تبدیل سایت‌تان را افزایش دهید.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: لینک دانلود

بهترین افزونه های وردپرس ۱۵: Insert Headers and Footers

زمانی‌که سایت وردپرسی‌تان را مدیریت می‌کنید شاید لازم باشد کد اسنیپت‌هایی را در هدر یا فوتر سایت وردپرسی‌تان اضافه کنید. یعنی ممکن است بخواهید فایل‌های قالب سایت‌تان را ویرایش کنید که ممکن است با مشکل مواجه شود و باعث خراب شدن تم وردپرس‌تان شود. افزونه‌ی Insert Headers and Footers این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند تا به سادگی کد اسنیپت‌ها را بدون ویرایش فایل‌های قالب وردپرس‌تان، به سایت اضافه کنید.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود این افزونه

پلاگین وردپرس ۱۶: CSS Hero

تم‌های وردپرس برای نمود بصری وب‌سایت‌تان متکی به CSS است. اگر می‌خواهید قالب وب‌سایت‌تان را سفارشی ‌سازی کنید، پس باید CSS یاد بگیرید. یادگیری CSS برای مالک کسب و کار، کار زمان‌بری است.

این افزونه به شما اجازه می‌دهد بدون نوشتن یک خط کد، تم وردپرس‌تان را شخصی‌سازی کنید.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود CSS Hero

افزونه وردپرس ۱۷: Beaver Builder

شما به‌عنوان مالک کسب و کار به این نتیجه می‌رسید که جایگذاری متفاوت اجزاء صفحه می‌تواند به نرخ تبدیل و فروش بالاتری بیانجامد. ولی چگونه می‌توان بدون نیاز به یادگیری کدها، این صفحات را تغییر داد.

افزونه وردپرس Beaver Builder یک ابزار صفحه‌ساز با روش کشیدن و رها کردن است. این افزونه امکان جابجایی و ساخت ترکیب‌بندی دلخواه‌تان را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Beaver Builder

برترین پلاگین وردپرس ۱۸: Google Apps for Work

این برنامه، مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های وب است، مانند ایمیل، اسناد و صفحات گسترده. این مجموعه اپلیکیشن‌های اداری که توسط گوگل ایجاد شده است، ارزان‌تر هستند، استفاده از آن‌ها ساده است، و بی‌دردسر هستند. از همه مهم‌تر این‌که امکان استفاده از نام دامنه‌ی کسب و کاری‌ان را برای ایمیل ممکن می‌سازد.

بهترین افزونه های وردپرس ۱۹:  Freshbooks

Freshbooks یک نرم‌افزار حسابداری مبتنی بر فضای ابری است که برای حرفه‌ای‌ها، فریلنسرها، و آژانس‌ها مناسب است. شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی برای مشتریان‌تان صورتحساب صادر کنید، پرداختی‌های‌شان را دریافت کنید، و حساب‌های مالی‌تان را مدیریت کنید.

۲۰. SEMRush

شما به‌عنوان یک مالک کسب و کار، برای بررسی فعالیت رقبای‌تان به داده و اطلاعات نیاز دارید. این پلاگین وردپرس امکان جستجوی کلیدواژه‌هایی را به شما می‌دهد که رقبای‌تان با آن‌ها رتبه به‌دست آورده‌اند. شما می‌توانید کلیدواژه‌های پولی آن‌ها و همچنین ترافیک ارگانیک‌شان را ببینید. به این ترتیب شما می‌توانید محتوا و استراتژی بازاریابی‌تان را بهینه کنید.

افزونه وردپرس ۲۱: All in One Schema.org Rich Snippets

ریچ اسنیپت یک نشانه‌ی ویژه است که می‌توانید به محتوا اضافه کنید و توضیح دقیق‌تری از محتوا را برای موتورهای جستجو فراهم کنید. این اطلاعات توسط موتورهای جستجو استفاده می‌شود تا محتوای‌تان را به شکل متفاوتی نمایش دهند. به‌عنوان مثال، رتبه‌بندی ستاره‌ای در ذیل فهرست محصولات، یا نمایش دادن نقشه در زمان جستجو برای کسب و کار شما، و غیره.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه  All in One Schema.org Rich Snippets

بهترین افزونه های وردپرس ۲۲: BirchPress

اگر کاربران سایت‌تان به رزرو و پرداخت وجه برای مراجعه‌ی حضوری و دریافت خدمات پیشنهادی‌تان نیاز دارند، می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از این پلاگین وردپرس، یک سیستم کامل رزرو آنلاین برای سایت وردپرس‌تان ایجاد کنید.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: برای دانلود BirchPress

۲۳. OutreachPlus

OutreachPlus بهترین نرم‌افزار ارسال ایمیل موجود در بازار است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های‌تان را از یک داشبورد به شکلی حرفه‌ای مدیریت کنید.

شما می‌توانید پیگیری‌های کاری، ایمیل‌های شخصی، پاسخ‌های وسوسه‌انگیز، و غیره را از این طریق انجام دهید. استفاده از آن بسیار آسان است و می‌توانید چندین حساب ایمیل را در یک صندوق ورودی داشته باشید.

برای استفاده از این نرم‌افزار باید در سایت outreachplus ثبت نام کنید.

بهترین افزونه های وردپرس ۲۴: Slack

این پلاگین، یک ابزار مدیریت، بهره‌وری و ارتباط است. ما از این ابزار برای برقراری ارتباط با اعضای تیم‌مان در مناطق زمانی و موقعیت‌های مکانی مختلف استفاده می‌کنیم. Slack‌ از ایمیل راحت‌تر است، و با صدها ابزار آنلاین که ممکن است بخواهید از آن‌ها استفاده کنید سازگار است.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Slack

۲۵. All in One WP Security & Firewall

این یکی از برترین افزونه‌های وردپرس است که هدف و کارکردی امنیتی دارد. این افزونه به شما کمک می‌کند سایت‌تان را در برابر هر نوع حمله‌ی خارجی یا آسیب‌پذیری داخلی ایمن کنید. ویژگی‌های اصلی این افزونه عبارتند از:

– سرعت سایت‌تان را کاهش نمی‌دهد و ۱۰۰٪ رایگان است.
– در فرایند ورود به سایت (لاگ‌این) در برابر حملات بسیار شدید حفاظت لازم را از شما فراهم می‌آورد
– در فرایند ثبت‌نام با بلاک (مسدود) کردن آی‌دی‌ها / آی‌پی‌های ایمیل مهاجمان حفاظت و امنیت لازم را تامین می‌کند
– حفاظت از طریق دیوار آتش (Firewall)
– مدیریت اجازه‌ی دسترسی به فایل‌ها
– تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از پایگاه داده‌ها و امنیت.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه All in One WP Security & Firewall

بهترین افزونه های وردپرس ۲۶: Wordfence Security

این یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس برای تامین امنیت یک سایت مبتنی بر وردپرس است. این افزونه به صورت یک افزونه‌ی رایگان با ویژگی‌های محدود و به صورت نسخه‌ی اصلی با ویژگی‌های پیشرفته موجود و در دسترس است. ویژگی‌های اصلی Wordfecne security شبیه ویژگی‌های All in One WP security است.

شما می‌توانید با کلیک لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Wordfence Security

۲۷. Bulletproof security

Bulletproof security یک پیشنهاد فوق‌العاده از سوی انجمن وردپرس برای تامین امنیت سایت‌های مبتنی بر وردپرس است. با بیش از ۹۰.۰۰۰ مورد نصب و امتیاز ۴.۵ از ۵ این افزونه یک ابزار شدیدا محبوب است اما نه به اندازه‌ی دو مورد مذکور قبلی.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل، این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Bulletproof security

۲۸. All in One SEO pack

بعد از  Yoast SEO دومین بهترین افزونه‌ی وردپرس برای سئو این افزونه است. با بیش از ۳ میلیون بار نصب و امتیاز ۴.۵ از ۵ این افزونه نیز کاملا محبوب است. نسبت به همتایانش که چندین صفحه تنظیمات دارند این افزونه تمام تنظیمات را در یک تک صفحه جای داده است. همچنین به صورت یک افزونه‌ی رایگان و همین‌طور یک نسخه‌ی اصلی با ویژگی‌های بیشتر در دسترس است. اگر در سطح مبتدی هستید نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید. اما کابران پیشرفته می‌توانند بنا به سلیقه و ترجیح خود تنظیمات را تغییر دهند.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه All in One SEO pack

۲۹. Gravity Forms

این افزونه فقط به صورت افزونه‌ی اصلی (پریمیوم) از سایت رسمی گراویتی فرمز (https://www.gravityforms.com) قابل دسترسی است.  ما آن را در این فهرست گنجانده‌ایم چون، Gravity forms تعداد زیادی add-on برای قالب‌هایش پیشنهاد می‌دهد که می‌توانند توسط سایت Gravity Forms مورد استفاده قرار بگیرند.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Gravity Forms

بهترین افزونه های وردپرس ۳۰: Formidable Forms

Formidable یک افزونه‌ی قالب سازی بسیار موثر است و تمام گزینه‌های اولیه و پیشرفته را در خود دارد. این افزونه به صورت رایگان و همین طور در قالب نسخه‌ی اصلی (پریمیوم) در دسترس است. نسخه‌ی رایگان آن کارکردهایی ابتدایی دارد مانند مدیریت اعلان‌های ایمیل، مدیریت پیام موفق، و تنظیمات عمومی. نسخه‌ی اصلی (پریمیوم) کارکردهایی مانند زمینه‌های مشروط، طرح‌های زمینه‌ی سفارشی، قالب‌های پیش‌ساخته و غیره دارد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Formidable Forms

۳۱. Contact Form 7

این افزونه یک مورد ساده و آسان از افزونه‌های قالب ساز با ظرفیت‌های محدود است. هرچند کاملا محبوب است، اما محبوبیتش بیشتر به خاطر آن است که از قبل اکثر تم‌های رایگان یا اصلی (پریمیوم) در آن تعبیه شده‌اند.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Contact Form 7

۳۲. Ninja Forms

می‌توانید هر نوع قالبی را با Ninja Forms ایجاد کنید، چه فرم ثبت‌نام باشد، فرم اشتراک، یا فرم درخواست و غیره. کار با آن بسیار آسان است و تعداد زیادی از گزینه‌ها را در اختیار ما می‌گذارد؛ حتی در نسخه‌ی رایگان.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Ninja Forms

۳۳.  WP Super Cache

این افزونه توسط Automattic ساخته شده است، که شرکت همکار وردپرس محسوب می‌شود. این پلاگین با ایجاد صفحات html استاتیک از محتوای دینامیک بلاگ کار می‌کند، سپس هر زمانی درخواستی صورت بگیرد آن صفحه (محتوا) را ارائه می‌کند. به این ترتیب زمان پردازش php را در زمان درخواست از منبع کاهش می‌دهد.با بیش از یک میلیون نصب و امتیاز ۴.۵ از ۵ یک افزونه‌ی کاملا محبوب نیز به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه WP Super Cache

۳۴. Page Builder by Site Origin

با بیش از ۱ میلیون نصب و امتیاز ۵ از ۵ محبوب‌ترین افزونه‌ی وردپرس برای صفحه سازی است. استفاده از این افزونه فوق‌العاده راحت است و به هیچ تخصص فنی برای استفاده نیاز ندارد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Page Builder by Site Origin

۳۵.  Elementor

این افزونه نیز با بیش از ۳۰۰.۰۰۰ نصب و امتیاز ۵ از ۵ یک افزونه‌ی بسیار محبوب به شمار می‌رود، کاربران دوست دارند از آن استفاده کنند چون المان‌های طراحی بسیار پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد و شما می‌توانید هر طرح صفحه‌ی مدرنی را به آسانی با آن درست کنید. همچنین این افزونه تعدادی قالب رایگان نیز جهت استفاده ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Elementor

بهترین افزونه های وردپرس ۳۶: Visual Composer

این افزونه در فهرست وردپرس وجود ندارد که بتوان آن را به صورت رایگان نصب کرد اما در اکثر تم‌های اصلی (پریمیوم) از قبل تعبیه شده است. این افزونه تعداد زیادی المان‌های طراحی اصلی به خصوص برای سایت‌های تجارت الکترونیک دارد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Visual Composer

۳۷.  WP Smush Pro

مشکل اصلی سایت مبتنی بر وردپرس سرعت لود شدن آن است.  سرعت لود شدن یک سایت بیشتر از همه تحت تاثیر اندازه‌ی تصاویر است. وقتی تصاویر بیشتری به سایت اضافه می‌کنید، سایت کندتر و کندتر لود می‌شود.  WP Smush با کاهش اندازه‌ی (حجم) تصویر با استفاده از الگوریتم‌های فشرده سازی وارد عمل می‌شود و به سریع‌تر لود شدن صفحه‌ی وب کمک می‌کند. این افزونه می‌تواند اندازه‌ی تصاویر را تا ۷۰٪ کاهش دهد که امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. این افزونه نسخه‌ی رایگان است و ظرفیت‌های محدودی دارد و همچنین یک نسخه‌ی اصلی (پریمیوم) دارد که از تمام ویژگی‌ها و امکانات لازم برخوردار است.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه WP Smush

۳۸. فشرده ساز تصاویر JPEG  و PNG

این افزونه در واقع نسخه‌ی توسعه‌ یافته‌ی یکی از ابزارهای آنلاین بسیار محبوب –  Tinypng – برای فشرده‌سازی تصاویر است. این موثرترین ابزاری است که می‌تواند تصاویر شما را بدون کاهش چشمگیر کیفیت تصویر فشرده‌سازی کند. تصاویری که بعد از فعال‌سازی این افزونه بارگذاری می‌کنید به صورت خودکار فشرده‌سازی خواهند شد در حالی که تصاویر قبلا بارگذاری شده را می‌توانید بلافاصله با استفاده از گزینه‌ی فشرده‌سازی Bulk  فشرده کنید.

با بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نصب و امتیاز ۴.۵ از ۵ این افزونه در بین محبوب‌ترین افزونه‌های فشرده‌سازی وردپرس قرار دارد. می‌توانید تا ۵۰۰ عکس را هر ماه به صورت رایگان و فقط با افزودن کلید API  از روی سایت مادر (اصلی) فشرده‌سازی کنید. برای فشرده‌سازی تصاویر بیشتر باید به کارت اعتباری‌تان وصل شوید و بر مبنای مصرف ماهانه برای‌تان صورتحساب صادر و از حسابتان کسر خواهد شد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Tinypng

۳۹. The Newsletter Plugin

این کامل‌ترین افزونه‌ی خبرنامه‌ی موجود برای وردپرس است. این افزونه ویژگی‌های فراوانی دارد من جمله ایجاد فرم‌های اشتراک، ایجاد خبرنامه، ارسال خبرنامه، ردیابی خبرنامه‌ها، تم‌های متعدد، گزینه‌ی دو انتخابی و غیره. این افزونه با داشتن این ویژگی‌ها به عنوان راه‌حلی مستقل و کارساز عمل می‌کند. این یک افزونه‌ی رایگان است که تمام امکانات اصلی و اولیه‌ی مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم خبرنامه را برای سایت یا وبلاگ‌تان دارد.

با بیش از ۲۰۰.۰۰۰ نصب و امتیاز ۴.۴ از ۵ کاملا در بین کاربران محبوب است. می‌توانید مشترکین نامحدودی داشته باشید و می‌توانید خبرنامه‌های نامحدودی بفرستید. این نرم‌افزار هیچ محدودیتی برای شما تعیین نمی‌کند اما شاید سرورتان این کار را انجام دهد. این افزونه با استفاده از منابع سرور شما خبرنامه‌ها را ارسال خواهد کرد و این منابع از سوی تامین کننده‌ی خدمات هاست (میزبانی وب) محدود می‌شوند. هنگام استفاده از این افزونه باید از محدودیت‌های سرور اطلاع داشته باشید.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه The Newsletter

۴۰.  Popups, Welcome Bar, Optins and Lead Generation Plugin by Icegram

این افزونه می‌تواند برای ایجاد یک فهرست مشترکان با کیفیت کمک بسیار زیادی به شما بکند. به خودی خود نمی‌تواند خبرنامه بفرستد اما می‌تواند با  Mailchimp تلفیق شود، که از این طریق می‌توانید از تمام امکانات ارائه شده در بسته‌ی انتخابی‌تان استفاده کنید. در این افزونه می‌توانید انواع مختلفی از ابزارهای جمع‌آوری ایمیل مانند Action bar،‌ messenger، popup، toast  و غیره را ایجاد کنید.

همچنین قالب‌های پیش‌ساخته‌ی متعددی برای شروع به شما ارائه می‌شود، در نتیجه کار فوق‌العاده آسان می‌شود. با حدود ۳۰.۰۰۰ نصب به نظر نمی‌رسد چندان محبوبیتی داشته باشد اما به عنوان یک افزونه‌ی جدید در بازار، می‌تواند مورد تایید باشد چون از بین تقریبا ۱۷۰ رای امتیاز ۵ از ۵ را کسب کرده است.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید: دانلود افزونه Icegram

۴۱. JetPack

Jetpack  افزونه‌ای است که از قبل در وردپرس نصب شده است. این افزونه در یک سایت WordPress.org ویژگی‌های WordPress.com را ارائه می‌دهد. با استفاده از Jetpack  به امکانات پیشرفته‌ای مانند ابزارهای Visitor Engagement، امنیت بیشتر، فیلتر اسپم، گزینه‌های اشتراک اجتماعی و … دسترسی پیدا خواهید کرد. این افزونه همچنین برای تم‌های سبک (کم حجم) موبایل گزینه‌ای مناسب است، که تجربه‌ی استفاده از تلفن همراه را برای شما خوشایند می‌سازد.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مقابل این افزونه را دانلود کنید:

بهترین افزونه های وردپرس ۴۲: Google Analytics by Share This

برای تلفیق Google Analytics با سایت مبتنی بر وردپرس تعدادی افزونه وجود دارد. در بین آن‌ها این افزونه‌ی سایت Share This قدرتمندترین و دقیق‌ترین مورد است. زمانی که این افزونه را نصب می‌کنید می‌توانید به راحتی حساب گوگل آنالیتیکس‌تان را از طریق گوگل یا با ورود به شناسه‌ی اموال (property Id) به صورت دستی با سایت‌تان ارتباط بدهید. این افزونه انتخاب‌هایی برای شما فراهم می‌آورد تا بازدیدهای صورت گرفته از سوی کاربران خاص مانند – نویسنده، ادمین، اسپانسر و غیره – را از آمار خود مستثنی کنید.

۴۳. Akismet Anti-Spam

Akismet  یکی از افزونه‌هایی است که از قبل روی وردپرس کار گذاشته شده است. این افزونه از طریق مسدود کردن فعالیت‌های آدرس‌های IP که توسط ابزار Akismet به عنوان اسپمر (هرزه نویس) شناسایی می‌شوند به فیلتر کردن اسپم‌ها (هرزه نویسی‌ها) کمک می‌کند. برای به کار انداختن آن باید در سایت website  ثبت‌نام و یک حساب ایجاد و یک کلید API  دریافت کنید.

۴۴. Woocommerce

این یک افزونه‌ی بسیار گسترده است که می‌تواند سایت مبتنی بر وردپرس ساده‌ی شما را به یک فروشگاه آنلاین پر کاربرد تبدیل کند، که بتوانید هر چیزی را در آن از خوار و بار گرفته تا ماشین‌آلات به فروش برسانید. تا به امروز این بزرگترین افزونه‌ی موجود در وردپرس است و ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیادی دارد. تم‌ها و افزونه‌های خاصی برای Woocommerce موجود است.

۴۵. Yet another Related Posts Plugin

این افزونه برای سایت بسیار مفید است چون شما را قادر می‌سازد فهرستی از پست‌های مربوط به پست اصلی آن صفحه را به نمایش بگذارید. این رابطه‌ها می‌تواند بر مبنای معیارهای مختلفی مانند دسته‌بندی مشابه، تگ مشابه و … باشد. شما می‌توانید تصمیم بگیرید از کدام نوع رابطه‌ برای به نمایش در آوردن پست‌های مرتبط استفاده کنید.

۴۶. Proven

اگر یک سایت تجارت الکترونیک را اداره می‌کنید، می‌دانید که یافتن یک افزونه‌ برای کمک به افزایش تغییر و تبدیل‌ها می‌تواند برای شما یک چالش باشد. ممکن است Proven  ساده‌ترین افزونه جهت استفاده باشد که به شما کمک کند دقیقا همان کار را انجام بدهید. این افزونه با به نمایش گذاشتن فعالیت اخیر مشتری بر روی سایت ادله‌ی اجتماعی فراهم می‌آورد. این افزونه با Easy Digital Downloads، Woocommerce، و MailChimp ادغام می‌شود.

بهترین افزونه های وردپرس ۴۷: Page Builder by SiteOrigin

این یک محتوا ساز بکش و بنداز (drag-and-drop) است – که در حال حاضر بهترین افزونه‌ی رایگان موجود در بازار است. از آن برای ساخت پست و طرح‌های صفحاتی استفاده کنید که سابقا امکان دسترسی به آن‌ها را با تم فعلی نداشتید. این قطعا افزونه‌ای است که در این روز و روزگار باید حتما آن را داشته باشید.

۴۸. Shortcodes Ultimate

این مجهزترین و با امکانات‌ترین افزونه‌ی کدکوتاه است که به صورت رایگان موجود است. این افزونه از طریق کد‌های کوتاه که کار کردن با آن‌ها ساده است به شما قدرت دسترسی به بلوک‌های محتوا و عناصر سایت را می‌دهد.

۴۹. Disqus Comment System

استفاده از این افزونه Disqus  را بر روی سایت مبتنی بر وردپرس‌تان فعال می‌سازد. این جایگزینی برای سیستم کامنت گذاری پیش فرض ورد پرس است. Disqus  بسیار کاربرپسندتر و در کل خوش‌‌نماتر است.

۵۰. Easy Content Types

اگر می‌خواهید بر روی سایت مبتنی بر وردپرس‌تان شروع کنید به استفاده از انواع پست‌ سفارشی این افزونه چیزی است که حتما باید آن را در اختیار داشته باشید. می‌توانید انواع محتوای جدیدتان را از طریق خط اتصال یا رابط موجود در wp-admin این افزونه تعیین کنید.

۵۱. TablePress

آنچه در نصب پیش فرض وردپرس کمبود آن احساس می‌شود جدول HTML  کلاسیک است. این افزونه راهی به شما ارائه می‌کند تا این جداول را به طریقی کاربرپسند و کاربردی درست کنید. به علاوه، رایگان نیز هست.

بهترین افزونه های وردپرس ۵۲: Max Mega Menu

افزونه‌ای عالی برای ایجاد آنچه در وردپرس «مگا منو» نامیده می‌شود. اساسا، یک مگا منو منوی بزرگی است که نشانگر طرح سفارشی و حاوی المان‌های مختلف و متعدد است (و نه فقط لینک‌ها). این افزونه‌ای بسیار ضروری وردپرس است که برای سایت‌هایی استفاده می‌شود که به بازدیدکنندگان‌شان محتوای بسیار زیادی ارائه می‌دهند.

۵۳. Rapidology

Rapidology  یک افزونه‌ی وردپرس ضروری رایگان است که شما را قادر می‌سازد فرم‌های انتخابی متعددی را به سایت‌تان اضافه کنید. این فرم‌ها می‌توانند پاپ‌آپ، اسلایدی، درون خطی، ویجت و … باشند. شما می‌توانید این فرم‌ها را با هر خدمات تحویل ایمیلی که استفاده می‌کنید (MailChimp  و غیره) ادغام کنید.

۵۴. Leadin

این یک افزونه‌ی بازاریابی ایمیل برای ردیابی و پیگیری مدارک‌تان است. این افزونه با نشان دادن فعالیت‌های‌شان روی سایت به شما کمک می‌کند مخاطب‌تان و رفتارشان را بهتر درک کنید. Leadin  حتی به شما اجازه می‌دهد بدانید بازدیدکننده کدام فرم انتخابی‌تان را در فهرست ایمیل‌تان مشترک شده است.

۵۵. P3 (Plugin Performance Profiler)

این یک افزونه‌ی وردپرس ضروری است که سایر افزونه‌های‌تان را کنترل و بررسی می‌کند، و اطمینان می‌دهد که آن‌ها باعث کند لود شدن سایت‌تان نمی‌شود. هر چند وقت یک بار P3  را فعال کنید، یک اسکن انجام دهید، و بعد هر افزونه‌ای را که کند است حذف کنید (یا جایگزینی سریع‌تری برای آن پیدا کنید).

۵۶. WP-Sweep

از این افزونه برای پاکسازی پایگاه داده‌های وردپرس‌تان استفاده کنید – تا از تمام داده‌های تکراری، بلااستفاده، بی‌نام و نشان، و موقتی که دیتابیس شما را اشغال کرده‌اند خلاص شوید. این افزونه برای بعضی از پاکسازی‌هایی که هر X هفته یک بار انجام می‌شوند عالی است.

۵۷. Wordfence Security

این افزونه‌ی وردپرس ضروری به صورت رایگان امنیتی در سطح سازمانی در اختیار شما قرار می‌دهد. این افزونه هر چیزی را که در سایت شما وجود دارد پیگیری می‌کند، و هر وقت اتفاق مبهمی رخ بدهد به شما هشدار و اطلاع خواهد داد. به طور خلاصه، این افزونه از هک شدن سایت مبتنی بر وردپرس شما محافظت می‌کند.

بهترین افزونه های وردپرس ۵۸: Sucuri Security – Auditing, Malware Scanner

این مجموعه ابزاری امنیتی برای سایت مبتنی بر وردپرس شما به شمار می‌رود. این افزونه تنظیمات امنیتی مختلف، اسکنر بدافزار، و طیفی از مکانیزم‌های امنیتی جهت مستحکم‌تر کردن سایت‌ و حفاظت از آن در برابر هجوم‌ها و حملات مرسوم و رایج و سایر تهدیدهای موجود در وب برای شما فراهم می‌آورد.

۵۹. WordPress Backup to Dropbox

تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (بک‌آپ گرفتن) مهم‌ترین کاری است که می‌توانید برای اطمینان از این که سایت‌تان همیشه قابل بازیابی است انجام بدهید، فارغ از هر تراژدی که اتفاق بیفتد. این افزونه‌ی ضروری به صورت خودکار برای شما چنین کاری را انجام می‌دهد. جوری آن را تنظیم کنید که هر روز از سایت‌تان بک‌آپ بگیرد و بعد آن بک‌آپ‌ها را در حساب Dropbox  شما ذخیره کند.

بهترین افزونه های وردپرس ۶۰: Linker

افزونه‌ای فوق‌العاده برای ردیابی لینک‌های خروجی – بی‌نظیر برای لینک‌های وابسته، یا تمام انواع سایر لینک‌ها که می‌خواهید کنترل‌شان کنید و آمار آن‌ها را داشته باشید.  این هم یک مثال از لینکی که از Linker استفاده می‌کند: your-domain.com/go/link.

۶۱. Broken Link Checker

گوگل دوست ندارد با لینک‌های شکسته در سایت شما مواجه شود. این افزونه‌ی بسیار ضروری به شما کمک می‌کند آن لینک‌ها را شناسایی و حذف کنید. این افزونه پست‌ها، صفحه‌ها، و حتی کامنت‌های (نظرات) شما را بررسی می‌کند.

بهترین افزونه های وردپرس ۶۲: Revive Old Post

این افزونه‌ی وردپرس یک پست به صورت رندم از آرشیو شما انتخاب می‌کند و آن را در توئیتر، فیسبوک، و لینکدین به اشتراک می‌گذارد. این فرایند هر X ساعت یک بار خودش را تکرار می‌کند. به صورت اتوماتیک کار می‌کند. این افزونه برای شناور و در حرکت نگه داشتن محتوای شما درون فضای اینترنت فوق‌العاده است.

۶۳. Social Metrics Tracker

این افزونه عملکرد محتوای شما را در کل پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب دنبال می‌کند. در این افزونه داشبوردی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در آن تعداد به اشتراک گذاشته شدن پست‌های‌تان را ببینید. این افزونه یک بررسی اجمالی عالی از آنچه محبوب و مطلوب است و آنچه می‌تواند بهتر شود در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین افزونه های وردپرس ۶۴: SumoMe

ابزارهای همه‌کاره‌ی بازاریابی آنلاین (all in one). این ابزار را می‌توان با هر سیستم وب‌سایتی تلفیق کرد. این ابزار ویژگی‌های سودمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله: فرم‌های ثبت اطلاعات، صفحه خوشامدگویی، ماژول‌های آنالیز، دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی و مکانیسم اشتراک‌گذاری محتوا، حتی فرم تماس را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

۶۵. WPtouch Mobile Plugin

در یک جمله، این افزونه‌ی بسیار ضروری سایت مبتنی بر وردپرس شما را، فارغ از ساختار تم وردپرس فعلی‌تان، فقط با چند کلیک برای کاربران گوشی تفلن همراه نیز مورد پسند و دوست‌داشتنی می‌سازد.

بهترین افزونه های وردپرس ۶۶: WP Slimstat

اگر نمی‌خواهید از گوگل آنالیتیکس یا ابزار آنالیز طرف ثالث دیگری استفاده کنید این افزونه‌ی تحلیلی گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. این افزونه هر چیزی را در سایت مبتنی بر وردپرس‌ شما حفظ و نگهداری می‌کند، و تمام امکانات آنالیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید فراهم می‌آورد.

امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و توانسته باشید ابزارها و افزونه‌های وردپرس مناسب فعالیت‌تان را انتخاب کنید

منبع: سایت بازده

Content retrieved from: https://bazdeh.org/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/.

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل